thelake: (bones: angela)
Happy birthday tooo meeee ~~




I can't belive I am 26 now. It's scary and so close to 30 ;_; but happy at the same time. I am healthy, content, mostly cheerful.

Also, DOWNTON ABBEY IS BACK! I can't wait to go home and watch it! SO EXCITED!
thelake: (glee: ilu)
Although my birthday is still a week away, today I received the biggest gift package from my friends!

These were in a huge box and oh it was such a thrilling experience to open them all! ♥



Do you want to know what was inside those pretty packages? )
thelake: (btvs: the slayer)
Thanks to [livejournal.com profile] supportmybones, I realized today is my beloved vampire slayer Buffy Summers' 30th birthday! REJOICE!

HAPPY 30TH BIRTHDAY, BUFFY! ♥



Aside from these lovely news, life's being a bitch lately. That's all.
thelake: (merlin: [katie] squee!)
Hai! Today's my birthday! Happy birthday to me! ♥

I'm spending the day with my two bffs [livejournal.com profile] awakencordy and [livejournal.com profile] glenien. It's so much awesomeness and love!

See you later folks!

thelake: (merlin: [katie] squee!)
HAPPY BIRTHDAY [livejournal.com profile] awakencordy

Hope you have a wonderful day, baby! I love you very very much! ♥

thelake: (arela: [juliet] once upon a time)
Happy Birthday to my two lovely friends;

Çağla ([livejournal.com profile] rolandcl) and Cornelia ([livejournal.com profile] aftersix)! ♥

Hope you both have excellent birthdays today! Love you!

bday!

Jun. 1st, 2009 08:55 am
thelake: (random: bffs)
Happy belated birthday Katie ([livejournal.com profile] katayla)! ♥ I wasn't online at all yesterday, but I hope you had a wonderful birthday!

Yay bday!

May. 27th, 2009 09:49 am
thelake: (random: bffs)
HAPPY BIRTHDAY [livejournal.com profile] 0summer_night0! ♥♥♥♥♥♥
thelake: (arela: faye is excitedly reading)
First of all; thank you all for replying to my "sudden depression" entry yesterday, I really appreciate it ♥

I've been working non stop the whole day! I'm done with the overdue project yay! It looks so nice :) And today I started another thing, it's about the telephone banking and it's my favourite so no worries here. I feel like I'm solving a puzzle, fun fun fun! (really!)

Today's my brother's 19th birthday! ♥ We didn't call him or wish him a happy birthday today, acting like we all forgot about it, but I'm almost sure he doesn't care a bit LOL! I'm not sure if he actually knows it's his birthday today. My airheaded brother is like that... (not all the time though, LOL, i just love him so much ♥)

So Kris Allen won American Idol, huh? I don't watch AI at all, but seeing from all of you guys, I gotta say he was my favourite. I've seen some performances on youtube and I thought he was really good (don't know anything about Adam though, so not a very good judge)
I'm looking forward to hear more of him. Gimme song names, special performances and such. SEE THE COMMENTS FROM [livejournal.com profile] fauxkaren! SHE PICKED THE BEST STUFF! ♥

It's 5:20 pm now, the work day is almost over, and suprisingly I'm not that tired today, yay! (It must be about the birthday cake I'm gonna devour tonight. Yummmmmmmm.)

And before I go; I watched the 1st ep. of Lost Season 5 a couple of days ago and dude, it's too complicated, I need ultimate brain power to get into the "Lost state of mind" again! Seriously.

Eta: I'm so excited about SMG's new show: The Wonderful Maladys (http://www.imdb.com/title/tt1299395/) *points to the icon* Isn't she the cutest! ♥
I know it's gonna be an HBO series, but I don't know when it's gonna air, you guys have any idea?
thelake: (random: ilu)
Happy Birthday [livejournal.com profile] awakencordy!

I'm so glad that you're still with me, but can you explain to me why it's so cold and rainy today? Since you own this day, you can answer every question related to this day. Thanks.

I'll update later, but I want this entry to be all about my lovely bff, so that's it.

P.S: Your beloved husband also wishes you a happy birthday. *points to the current mood*

Profile

thelake: (Default)
thelake

December 2012

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 31     

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 27th, 2017 08:51 pm
Powered by Dreamwidth Studios